*alt_site_homepage_image*
lt
en

Naujienos

RSS

Lietuvos Respublikos ambasada Airijoje skelbia atranką užimti raštvedžio pareigybę

Pareiginės algos koeficientas nuo 1,2.

Reikalavimai:

1. turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
2. mokėti lietuvių ir anglų kalbas ne žemesniu kaip B2 lygiu;
3. mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
4. išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
5. gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
7. būti susipažinus su teisės aktais ir tarptautiniais susitarimais, reglamentuojančiais konsulinę veiklą;
8. atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“, arba nekelti abejonių dėl asmens patikimumo.

Funkcijos:

1. pagal kompetenciją prisideda prie konsulinių funkcijų vykdymo, vadovaujantis Konsulinio statuto 14-42 straipsnių nuostatomis;
2. teikia informaciją interesantams konsuliniais klausimais, rengia konsulinę informacinę medžiagą, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
3. atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;
4. priima lankytojus, konsulinius dokumentus,  tvarko konsulinę korespondenciją;
5. rengia konsulinius dokumentus, dokumentų projektus;
6. pagal kompetenciją palaiko ryšius su kitomis institucijomis konsuliniais klausimais;
7. atlieka konsulinių dokumentų vertimus raštu;
8. formuoja konsulinių dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą ir tvarko archyvą;
9. pagal kompetenciją palaiko  ryšius su lietuvių bendruomene;
10. ruošia konsulinius dokumentus siųsti diplomatiniu paštu ir/ar diplomatiniu kroviniu, tvarko diplomatiniu paštu ir/ar diplomatiniu kroviniu gautus konsulinius dokumentus;
11. pagal kompetenciją susirašinėja su užsienio valstybių diplomatinėmis atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis;
12. pagal kompetenciją rengia raštus, lydraščius, notas ir kitus dokumentus ar jų projektus;
13. platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją;
14. prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo;
15. vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus

Privalumas - administracinio darbo patirtis, konsulinio darbo patirtis.

Su atranką laimėjusiu kandidatu bus sudaroma terminuota darbo sutartis. Kandidatas bus tikrinamas dėl galimybės suteikti teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, todėl darbo pradžios data bus derinama pasibaigus patikrai.

Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2024 m. kovo 11 d. (įskaitytinai) elektroniniu paštu [email protected], turi pateikti gyvenimo aprašymą, motyvacinį laišką ir išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas. Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami 2024 m. kovo 12-14 d. Lietuvos Respublikos ambasados Airijoje patalpose arba nuotoliniu būdu. Papildoma informacija teikiama telefonu +353 1 203 5737 arba elektroniniu paštu amb.ie@urm.lt.