*alt_site_homepage_image*
lt
en

Naujienos

RSS

Skelbiama atranka į raštvedės(-džio) / finansininkės (-o) pareigybę Lietuvos Respublikosambasadoje Dubline.

Atrinktam kandidatui bus siūloma sudaryti terminuotą darbo sutartį laikotarpiui, kol iš vaiko auginimo atostogų grįš dabartinė darbuotoja.

Specialieji reikalavimai:

  1. Labai gerai mokėti oficialią anglų kalbą žodžiu ir raštu.
  2. Aukštasis išsilavinimas, raštvedybos ir buhalterijos bei viešųjų pirkimų organizavimo  pagrindų išmanymas, mokėjimas dirbti naujomis ryšių ir kitomis orgtechninėmis priemonėmis ir darbo su kompiuteriu įgūdžiai.
  3. Sugebėti savarankiškai organizuoti savo darbą, pasirinkti darbo metodus.
  4. Kandidatas turi atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytus reikalavimus darbui su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“.

Pagrindinės šias pareigas einančio darbuotojo funkcijos:

  1. Ambasados turto ir inventoriaus priežiūra ir apskaita;
  2. Viešųjų pirkimų vykdymas;
  3. Ambasados valstybės biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo kontrolė;
  4. Finansinių mėnesio ir metinių ataskaitų rengimas;
  5. Finansinių-ūkinių operacijų apskaitymas buhalterinės apskaitos kompiuterinėje sistemoje;
  6. Ambasados turto, pinigų bei atsiskaitymų apskaita, ir ataskaitų apie turto kitimą ir likučius rengimas;
  7. Turto ir piniginių lėšų inventorizacijų organizavimas;
  8. Konsulinių dokumentų rengimas;
  9. Informacijos konsuliniais klausimais teikimas;
  10. Ambasados renginių organizavimas;
  11. Kitų ambasados vadovo pavedimų vykdymas.

Kviečiame kandidatus, atitinkančius keliamus reikalavimus, iki 2016 m. balandžio 4 d. atsiųsti savo gyvenimo aprašymą (CV) ir motyvacinį laišką lietuvių kalba adresu 47 Ailesbury Road, Ballsbridge, Dublin 4.  arba el. pašto adresu amb.ie@urm.lt. Telefonas pasiteiravimui +353 1203 5737.