Skelbiama atranka į raštvedės(-džio) / finansininkės (-o) pareigybę Lietuvos Respublikosambasadoje Dubline.
Atrinktam kandidatui bus siūloma sudaryti terminuotą darbo sutartį laikotarpiui, kol iš vaiko auginimo atostogų grįš dabartinė darbuotoja.
Specialieji reikalavimai:
- Labai gerai mokėti oficialią anglų kalbą žodžiu ir raštu.
- Aukštasis išsilavinimas, raštvedybos ir buhalterijos bei viešųjų pirkimų organizavimo pagrindų išmanymas, mokėjimas dirbti naujomis ryšių ir kitomis orgtechninėmis priemonėmis ir darbo su kompiuteriu įgūdžiai.
- Sugebėti savarankiškai organizuoti savo darbą, pasirinkti darbo metodus.
- Kandidatas turi atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytus reikalavimus darbui su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“.
Pagrindinės šias pareigas einančio darbuotojo funkcijos:
- Ambasados turto ir inventoriaus priežiūra ir apskaita;
- Viešųjų pirkimų vykdymas;
- Ambasados valstybės biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo kontrolė;
- Finansinių mėnesio ir metinių ataskaitų rengimas;
- Finansinių-ūkinių operacijų apskaitymas buhalterinės apskaitos kompiuterinėje sistemoje;
- Ambasados turto, pinigų bei atsiskaitymų apskaita, ir ataskaitų apie turto kitimą ir likučius rengimas;
- Turto ir piniginių lėšų inventorizacijų organizavimas;
- Konsulinių dokumentų rengimas;
- Informacijos konsuliniais klausimais teikimas;
- Ambasados renginių organizavimas;
- Kitų ambasados vadovo pavedimų vykdymas.
Kviečiame kandidatus, atitinkančius keliamus reikalavimus, iki 2016 m. balandžio 4 d. atsiųsti savo gyvenimo aprašymą (CV) ir motyvacinį laišką lietuvių kalba adresu 47 Ailesbury Road, Ballsbridge, Dublin 4. arba el. pašto adresu amb.ie@urm.lt. Telefonas pasiteiravimui +353 1203 5737.